دیزمارلی
دیزمارلی
دیزمارارسباران (قره داغ)

 

 

حدود چهار سال پیش در چنین زمانی در حوزه انتخابیه ورزقان وخاروانا در مورد انتخابات  مجلس هشتم بحث ها چندان بالا نگرفته بود و مردم منتظر انتخاباتی دیگر  مثل همیشه بودند اما هر چه قدر به زمان انتخابات نزدیکتر شد حرف و حدیث هم زیادتر شد تا حدی که به صورت علنی عوامل کاندیداهای محترم به خرید و فروش رای پرداختند و بازار دلالی را حتی به شهرهای اطراف از جمله تبریز-اهر – مرند و...کشاندند با اتوبوس  مینی بوس  سواریهای شخصی وغیره نسبت به انتقال رای دهندگان به منطقه اقدام کردند. میزان مشارکت در انتخابات را در این شهرستان به رقم بی سابقه و نا معقول 124 درصد رساندند نتیجه آن شد که با ابطال انتخابات منطقه شهرستان ورزقان از داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی تا انتخابت میاندوره ای محروم شد.

در این دوره هم در همین شروع ثبت نام کاندیداها تعدادی از وبلاگ نویسان محترم منطقه چنان تب و تاب انتخابات را گرفته اند که با درج تصویر کاندیدایی خاص و توضیحات  فراوان به تبلیغ وی می پردازند آیا این کار از نظر قانونی و عرفی و وجدانی صحیح است؟

حال مردم حوزه انتخابیه ورزقان – خاروانا باید هوشیار باشند و اجازه ندهند با پول و ثروت بر کرسی نمایندگی مجلس تکیه زنند همچنین اجازه ندهند اشخاصی که از منطقه کوچ کرده اند در زمان رای گیری در منطقه آفتابی شده به نفع کاندیدایی خاص رای دهند و افتضاحی دیگر ببار آورند و خود اهالی نماینده ای اصلح دلسوز و کارآمد برای مجلس انتخاب کنند تا انشالله در آینده شاهد پیشرفت و آبادی هر چه بیشتر منطقه محروم ورزقان – خاروانا  که غنی از معادنی همچون مس سونگون و طلای اندریان و ... هست را باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 دی 1390برچسب:, توسط . |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.